الف: برنامه ریزی آموزشی بالینی
- برنامه ریزی آموزشی با همکاری گروه های آموزشی (ارائه مشاوره، مشارکت در تدوین و بازنگری برنامه ریزی آموزشی از قبیل تدوین برنامه آموزشی، برگزاری کارگاه و ژورنال کلاب و برنامه گزارش صبح گاهی )
- مشاوره و هدایت اعضای هیأت علمی در تدوین طرح دوره های بالینی با همکاری کارشناس آموزشی
- مشارکت باEDCدانشکده در توسعه روش های نوین آموزش و تدریس (مرکز مهارت های بالینی)
- اطلاع رسانی و تهیه منابع جدید آموزشی و بالینی جدید مورد نیاز اعضای هیات علمی و دانشجویان
ب: پژوهش در آموزش
- ترغیب اعضای هیأت علمی جهت انجام طرحهای پژوهش در آموزش بالینی
- مشارکت در اجرای نیاز سنجی کارگاههای آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی و دانشجویان
ج: ارزشیابی
- همکاری با معاونت آموزشی بیمارستان در انجام ارزشیابی مستمر بالینی دانشجویان
- ارائه مشاوره و مشارکت در برگزاری روش های نوین ارزیابی دانشجویان مانند آزمون OSCE-نظر سنجی از اساتید در مورد روند ارزیابی بالینی دانشجویان
- طراحی ابزارهای ارزشیابی عملکرد بالینی
د: ارتقا عملکرد اعضای هیئت علمی، کارشناس امور بالینی و دانشجویان
- مشارکت باEDCدر اجرای نیاز سنجی کارگاههای آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی و دانشجویان
- مشارکت باEDCدر برگزاری کارگاههای آموزشی اعضای هیأت علمی
- کمک به هیات علمی برای دسترسی به منابع آموزشی از طریق تقویت و تجهیز کتابخانه، فراهم کردن مقاله و منابع اینترنتی
- تشکیل ژورنال کلوب آموزشی
- مشارکت در برنامه ریزی و اجرای برنامه جامع ارتقا کیفیت آموزش بالینی
ه: سایر فعالیت ها
- برقراری ارتباط مستمر بادانشجویان مستعد و عالقه مند به مباحث آموزش پزشکی و درگیر کردن آنها در فعالیت های واحد
- شرکت فعال در جلسات شورای آموزشی بیمارستان و برقراری ارتباط مداوم با مدیران گروه های آموزشی