رضایت از نحوه تریاژ
رضایت از نحوه برخورد ،سرعت ودقت کارکنان پذیرش درانجام کار
رضایت از زمان ویزیت پزشک اورژانس
رضایت از نحوه برخورد و رفتار پزشک اورژانس و پاسخ دهی مناسب پزشک
رضایت از انجام به موقع خدمات پرستاری و نحوه برخورد پرستاران
رضایت از رعایت حریم شخصی و خصوصی بیمار و حفظ موازین شرعی بیمار توسط کادر درمان
رضایت از مدت زمان و سهولت انتقال بیمار به بخش های درمانی یا پاراکلینیکی
در صورت ترخیص،آموزش وراهنمایی های لازم جهت مراجعه بعدی و خودمراقبتی
رضایت از وضعیت نظافت اورژانس
رضایت از در دسترس بودن و تمیزی ملحفه و پتو
رضایت از دسترسی به تسهیلات مورد نیاز جهت حمل ونقل بیمار(برانکارد، ویلچر، آمبولانس)
رضایت از وجود تابلو ها و علایم راهنمایی کننده در اورژانس
ارزیابی شما از وضعیت سرمایش،گرمایش و تهویه
رضایت از نور، روشنایی، وجود صندلی و آب سرد کن و ...
نحوه نامین دارو و لوازم پزشکی توسط بیمارستان
رضایت از انجام به موقع و مناسب انجام رویه های تشخیصی(عکسبرداری و آزمایشات فوری و....)
نحوه برخورد و عملکرد انتظامات
آیا این مرکز را جهت مراجعه مجدد برای دریافت خدمات درمانی انتخاب خواهید کرد؟
آیا این بیمارستان را به دوستان و بستگان خود جهت مراجعه در صورت نیاز توصیه خواهید کرد؟