رضایت از علائم راهنمایی کننده و تابلوها (برنامه حضور پزشکان و ..) جهت دسترسی به درمانگاه
رضایت از دسترسی آسان به محل دریافت خدمت( سطح شیب دار و.....)
رضایت از امکانات سالن انتظار (صندلی، شارژر تلفن همراه، آب سردکن و ...)
رضایت از سیستم نوبت دهی
رضایت از امکانات سرمایشی و گرمایشی در فضای درمانگاه
رضایت از وجود نور و روشنایی کافی در فضای درمانگاه
رضایت از نظافت و تمیزی درمانگاه (سالن انتظار، محل ویزیت ، سرویس بهداشتی و...)
رضایت از نحوه برخورد پرسنل پذیرش
رضایت از نحوه اطلاع رسانی در خصوص هزینه ها و نصب تعرفه های خدمات درمانی
رضایت از طول مدت انتظار جهت ویزیت پزشک
رضایت از نحوه ی ویزیت و ارائه اطلاعات کافی درمانی توسط پزشک
رضایت از نحوه برخورد پزشک
رضایت از میزان آموزش های داده شده در زمینه خود مراقبتی
رضایت از میزان رعایت حریم خصوصی و حفظ محرمانگی اطلاعات بیمار
رضایت از نحوه برخورد و عملکرد پرسنل نگهبانی
آیا این مرکز را جهت مراجعه مجدد برای دریافت خدمات درمانی انتخاب خواهید کرد؟
آیا این بیمارستان را به دوستان و بستگان خود جهت مراجعه در صورت نیاز توصیه خواهید کرد؟